dijous, 30 d’abril del 2015

PRIMER DE MAIG


Història i manipulació a Sant Lluís

    Hem vist aquests darrers anys com ens han intentat canviar el significat de les paraules per atenuar els seus efectes: un imputat és un investigat o la privatització dels serveis públics és una externalització. Sense oblidar el ja famós galimaties del “finiquito en diferido”.
    
    Quan això ho fa un govern és un clar exemple de propaganda.
  
  El primer de maig a tots els països del món, és  una jornada reivindicativa dels treballadors i les treballadores, en que es commemora una de les primeres vagues demanant la jornada laboral de 8 hores, entre altres coses.
   
    A Sant Lluís, des de fa tres anys, el dia dels treballadors –amb feina o sense ella- s’ha convertit en la Festa de la Primavera. Canviar el significat de les reivindicacions també és manipulació. Els treballadors que van morir al 1886 a Chicago no estaven celebrant la primavera. Avui, més que mai, és moment de recordar-ho.

    
    Demanem a l’equip de govern del PP de Sant Lluís una mica de rigor històric, si us plau!

dissabte, 25 d’abril del 2015

CANDIDATURA VOLEM SANT LLUÍS


MONTSE MORLÀ

 REMI LORA, JOAN PONS, OLMO HERAS, CARME CARDONA, 

LLUVIA JUNCADELLA, LLUÍS SEGUÍ, MAITE MARTÍNEZ, VIOLANT AGUT, 

EDUARD ORTEGA, JUDIT LORA, JORGE CAÑO, XIMENA DE LA VEGA, MIQUEL MELIÀ



dissabte, 11 d’abril del 2015


Us presentem el nostre Programa Electoral fruit de la feina col·laborativa realitzada dins els grups de treball constituïts a l'assemblea del 05/02/2015

Ha estat un treball intens que hem d'agrair a tots els habitants de Sant Lluís que hem volgut treballar en el procés que va finalitzar el passat 04/04/2015 amb l'aprovació de les al·legacions i del programa definitiu.

Podeu consultar el programa electoral complert fent clic al següent enllaç:






Festa de presentació i recollida d'avals



diumenge, 29 de març del 2015


VOTACIONS PRIMÀRIES VOLEM SANT LLUIS

Volem Sant Lluís ha celebrat avui, dia 28 de març les votacions de primàries. 
L'agrupació valora la participació com històrica. Han votat 84 persones, el que suposa el 77% dels inscrits a l'agrupació.
L'ordre provisional de la llista electoral és el següent:
Cap de llista: Montse Morlà
2: Remi Lora
3: Joan Pons
4: Olmo Heras
5: Carme Cardona
6: Lluvia Juncadella
7: Lluís Seguí
8: Maite Martínez
9: Violant Agut
10: Eladio Sintes
11: Judit Lora
12: Eduard Ortega
13: Jorge Caño
Reserva:
Miquel Melià



dijous, 26 de març del 2015

Hola companys i companyes, comença el període de votació de primàries de VOLEM SANT LLUÍS.

Us volem recordar que les votacions es podran realitzar de dues maneres:

(1) De manera presencial
  • A la Mesa de votació, ubicada al gimnàs de l'escola Sa Garriga (Primer Batle Pere Tudurí, S/N).
  • La Mesa romandrà oberta des de les 12.00 fins a les 20.00 hores el proper dissabte 28 de març.
  • La Mesa la composaran membres del Grup Intern i un nombre a determinar de membres dels grups de treball de Volem Sant Lluís que així ho sol·licitin, juntament amb els candidats i candidates que també vulguin formar part del procés.
  • S’aixecarà un Acta de la jornada, on es farà constar les persones que integren la Mesa, l’hora d’apertura i tancament, el resultat de l’escrutini i les incidències, si n'és el cas.
  • Es votarà en urna tot garantint el vot anònim. Per donar validesa al vot s’haurà de presentar el DNI.

(2) De manera telemàtica
  • Via e-mail, a partir de dijous 26 de març fins les 20.00 hores del dissabte 28 de març.
  • Seran vàlids únicament aquells vots que s’enviïn des del mateix correu electrònic que consti en el registre d’inscripcions.
  • Si es duplica el vot des d’un mateix correu electrònic cap d’ells tindrà validesa.
  • El vot presencial anul·la el vot telemàtic.

Per votar telemàticament heu de seguir els següents passos:
1. Descarregar l'arxiu que us adjuntem en aquest enllaç, anomenat "papereta" (format PDF).
2. Guardar l'arxiu al vostre ordinador.
3. Obrir l'arxiu.
4. Omplir l'arxiu seguint els passos que s'indiquen al mateix.
5. Guardar l'arxiu.
6. Enviar un e-mail a volemsantlluis@gmail.com adjuntant l'arxiu, indicant en l'apartat "assumpte" la paraula "vot". i el  nom i cognoms de la persona que vota.

Si teníu dificultats per editar el PDF, podeu actualitzar el vostre Acrobat Reader en aquest enllaç que us proporcionem: 
https://get.adobe.com/es/reader/otherversions/

Perquè ho feu saber a persones no inscrites, recordeu que poden votar tots aquells i aquelles inscrits fins al dissabte 28 a les 20.00 hores. Tant l'inscripció com la votació les poden realitzar des de la nostra pàgina web: http://www.volemsantlluis.blogspot.com.es/

Quedem a la vostra disposició per intentar resoldre qualsevol dubte que tingueu.

dilluns, 23 de març del 2015

ELECCIONS PRIMÀRIES OBERTES

Aquest proper dijous dia 26 de març de 2015 s'obrirà el procés electoral –obert a tota la ciutadania- per escollir a la persona que encapçalarà la candidatura de l’agrupació (així com la resta de candidats a regidors) com expressió inequívoca de la nostra ferma convicció en la democràcia interna i externa, tal com es contempla en els Principis Programàtics i Ètics de “Volem Sant Lluís”.

Per votar caldrà estar inscrit a l'agrupació i ser resident a Sant Lluís. Si encara no us heu inscrit ho podeu fer per via telemàtica o presencial fent entrega del full d'inscripció. Tindran dret a votació tots els inscrits fins a l'hora de tancament de l'urna.

Les votacions podran ser telemàtiques des del proper dijous dia 26 i fins les 20h del dissabte dia 28 de març, o presencials a l'urna habilitada a l'Ajuntament de Sant Lluís el dissabte dia 28 de març de 12h a 20h.

El dia d'inici de les votacions s'habilitarà  a aquest espai la descàrrega de la papereta amb format pdf editable per poder exercir el vot telemàtic.